Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Τι λένε οι άντρες για το χτένισμά σου;;;;



Υπάρχουν 3 κατηγορίες γυναικών
ανάλογα με το χρόνο που τους παίρνει να ετοιμαστούν. Αυτές που καταναλώνουν περισσότερο χρόνο προσπαθώντας να βρουν το τέλειο ρούχο, αυτές που περνάνε ώωωωωρες μπροστά στον καθρέφτη προσπαθώντας να φτιάξουν τα μαλλιά τους, και εγώ, που είμαι έτοιμη σε 6 λεπτά μαζί με το βάψιμο :)

Σκεφτήκατε ποτέ όμως ότι εκτός από τον τρόπο που ντυνόμαστε, το στυλ των μαλλιών μας μαρτυράει πράγματα για την προσωπικότητά μας; Προσοχή, δεν μιλάμε για τη φυσική μας φόρμα, αλλά για το χτένισμα που επιλέγουμε τις καθημερινές. Κι αυτό το λένε οι ειδικότεροι των ειδικών: οι άντρες!! Για πάμε να δούμε....




Αν τα μαλλιά σου είναι μονίμως πιασμένα αλογοουρά:
"Δείχνει μια κοπέλα που βαριέται να ασχοληθεί με τον εαυτό της".
"Έχει μια παιδικότητα αλλά ταυτόχρονα μου βγάζει κάτι sexy, επειδή μπορώ να βλέπω το λαιμό της"
"Δεν την ενδιαφέρει το φαίνεσθαι. Μάλλον βάζει τους άλλους πάνω από τον εαυτό της"



Αν προτιμάς κουρέματα με φράντζες ή αφέλειες. :
"Δεν φοβάται να πάρει πρωτοβουλίες. Νομίζω ότι είναι ανοιχτή στο να δοκιμάζει καινούρια πράγματα."
"Μου φαίνεται τελειομανής. Μάλλον θα φάω τη ζωή μου περιμένοντάς την! "
"Σέξυ και στυλάτη." 


Bed hair ή "μόλις σηκώθηκα από το κρεβάτι" : 
"Να και μια κοπέλα με αυτοπεποίθηση που μάλλον δεν παίρνει τον εαυτό της στα σοβαρά. Κι αυτό με κάνει να θέλω να τη γνωρίσω"
"Μου φαίνεται ευαίσθητη. Δεν ξέρω, αλλά τα μακριά σπαστά μαλλιά κάτι τέτοιο μου βγάζουν"
"Δυναμική γυναίκα".
"Θέλω να τα χαϊδέψω".


Αν είσαι μονίμως σαν να βγήκες από το κομμωτήριο:
"Σαν να πρέπει όλα συνεχώς να είναι σε τάξη. Βαριέμαι".
"Νομίζω ότι θα περνάει τις μέρες τις κουτσομπολεύοντας τις άλλες. Dislike".
"Ανάλογα την ηλικία....κάτι θειάδες μου χτενίζονται έτσι κάθε μέρα..."



Χτενίσματα-υπερπαραγωγή: 
"Αν τη δω σε γάμο εντάξει. Αν μου έρθει έτσι στο ραντεβού θα τρομάξω".
"Κάτι τέτοιο στο κεφάλι δείχνει σχεδόν απειλητικό! "
"Μπα, δεν θα ασχοληθώ μαζί της..."
"Πολύ ανασφαλής. Για να τραβήξει την προσοχή θα μου έκανε μέχρι και σκηνή στο δρόμο"



Αν επιλέγεις πολλά αξεσουάρ...
"Θέλει να ξεχωρίζει από τη μάζα. Καλό αυτό"
"Ή πολύ χαρούμενο κορίτσι ή πολύ fashion victim. Γνώρισέ τη μου και θα σου πω σε λίγες μέρες."
"Ήδη ονειρεύομαι ελεύθερο camping στη Γαύδο και γέλια σε λούνα πάρκ."





Κορίτσια αυτές ήταν οι απόψεις των ανδρών.....τα συμπεράσματα δικά σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου